poniedziałek, 8 listopada 2010

klub Aj_lof_ju

reklama dla klubu :]
hm... nie wiem co napisać, ale wiem, że klub jest super, w nim jest dużo konkursów i co najmniej codziennie dwa tematy na dzień :D


                                                                                           chciałabym wygrać, ale mam krótko ten blog i nie    
                                                                                            mogę za dużo w nim pisać .
                                                                                Jestem sama, jeżeli ktoś chciałby ze mną pisać tego bloga                                                                                                                  to proszę napisać komentarz ...
 


                                                                                                                                                    DZIĘKI
                                                                                                                                                      zu1919
                                                                     

wtorek, 12 października 2010

Reklama za 5 sd :D

Witam :)
tu zu1991, bardzo chciałabym zostać CG, ten kto zagłosuje na mnie będzie miał bardzo miły wpis do KG. :)
bardzo dziękuję,
zu1991 


poniedziałek, 27 września 2010

OTTO !

Nowe OTTO !!
Mnie osobiście się podoba, a Wam ?
o to kilka spojlerów:



tylko dwa, ale nic nie poradzę, komputer mi się psuje ;<

poniedziałek, 6 września 2010

Hai ^v^

Teraz są dwie osoby na blogu ^^ ja czyli zu1919 i moja przyjaciółka zu1991 :) hm...ale nie wiem jak zrobić dwa różne profile na bloga...wiecie o co mi chodzi ? żeby jak się napisze temat czy tam post to wyskoczy nick taki jak np : zu1919, czy zu1991 tej osoby która napisała ten post... :[ możecie mi jakoś pomóc ? napiszcie w komentarzach albo mi w wiadomości na sd...  

dzięki zu1919 :D

czwartek, 2 września 2010

#3 ^^

a trzecią ofiarą jest.... stelka !! gratuluję za odwagę : D


 przed : tak MeDoll wyglądała przed metamorfozą, była ładna, ale ja chciałam zmienić makijaż i dodać trochę więcej dodatków... :]

po : do tego użyłam : turkusowej kredki do oczu z firmy SAPCHORA, takiej łososiowej szminki LUXE, błyszczyka LUXE i jeszcze czarnej konturówki do oczu z DOT jak się nie mylę xD dodałam jeszcze turkusowe kolczyki i zmieniłam kolor włosów ^^

moim zdaniem metamorfoza mi wyszła ^^ zobaczymy co będzie sądzić stelka :]

wtorek, 31 sierpnia 2010

I_love_horses #2

teraz moją drugą ofiarą jest... I_love horses
przed: MeDoll wyglądałą bardzo ładnie, ale coś mi tu nie pasowało...
po: tutaj zmieniłam makijaż i fryzurę.
oczy podkreśliłam czarną kredką do oczu, policzki zrobiłam czerwonym pudrem, filotową grubą kredką do oczu zrobiłam nią od prawej strony oka koniec, a od lewej strony lewy koniec oka, potem grubą czerwoną kredką do oczu, zrobiłam nią po kolorze fioletowym oczy bardzo lekko, a potem grubą granatową kredką do oczu zrobiłąm po kolorze czerwonym bardzo, ale to bardzo lekko oczy. Usta zrobiłam lekko różową szminką i błyszczykiem z LUXE. 


Metamorfoza  2# :P

pierwsza metamorfoza - hinakiwi #1

oto metamorfoza hinakiwi ^^
 przed: MeDoll wyglądała tak łagodnie...
Nie podobały mi się trzy pary kolczyków na uszach, a także ten pieprzyk i usta, ale to metamorfoza bez hasła więc nie miałam za dużo dostępu do zmainy Doll'ki ;[
po :
tutaj zmieniłam kolor włosów, dałam inną fryzurkę,  makijaż zrobiłam lżejszy, czyli tylko pogrubiacz do rzęs, sciągnęłam dwie pary kolczyków i tylko zostawiłam czarne z takimi złotymi jak gdyby drucikami xD złoty kolczyk, który nie za bardzo rzucał się w oczy na nosie Doll'ki teraz jest na ustach, też nie rzuca się w oczy, ale o to mi chodziło ^^ jeszcze dodałam okulary, Nerdy  :]

tak wyglądała moja pierwsza metamorfoza na bloga :D

niedziela, 29 sierpnia 2010

Hay ^v^

Łiiiiiiiiii!
w końcu mam własnego bloga :D
hm...mam konkurs :) ten, kto poda najciekawszy temat na konkurs ten wygra :
nagroda dla SS-5sd
nagroda dla NSS-prezent za 5sd
PAMIĘTAJCIE! : PODAJCIE SWÓJ PSEUDONIM NA SD, BO JAK NIE TO NAGRODA JEST NIE WARZNA...OCZYWIŚCIE W KOMENTARZACH :P

O mnie